Er virksomheten din rigget for fremtiden – eller bare for dagen i dag?
Hos Jupiter Business Partner kombinerer vi 25 års erfaring med moderne teknologi for å levere smarte, trygge og verdiskapende løsninger. Vi bistår bedrifter med alt fra strategisk rådgivning, prosjektledelse, kurs, utvikling og forvaltning til teknisk support og implementering av Business Central og KI.
Uansett hvor du starter – vi sørger for at du kommer trygt i gang og trygt i mål.

-
Implementering av Business Central i skyen
Les mer -
Oppgradering til Business Central i skyen
Les mer -
Kunstig intelligens og datadrevet forretningsutvikling
Les mer -
Teknisk support og driftssikkerhet
Les mer -
Prosjektledelse, leveransestyring og utvikling
Les mer -
Strategisk rådgivning og forretningsforståelse
Les mer
Våre produkter
Jupiter Oppstartspakke
Med Jupiter sin Oppstartspakke får du en ferdig utviklet pakke i Business Central som dekker dine sentrale forretningsbehov i et ERP-system.
Jupiter Bakeri-løsning
Med Jupiter sin egne Bakeri-løsning får du en skreddersydd løsning i Business Central utviklet i samarbeid med våre bakeri-kunder.
Denne løsningen dekker alle de sentrale behovene du som har innenfor bransjen bakeri og i drift hos flere av våre kunder.
- Effektiv ordrebehandling - Løsningen forenkler registrering av kundeordrer.
- Smidig returhåndtering - Returer og vare-korreksjoner håndteres sømløst.
- Strømlinjeformet fakturering -All fakturering skjer samlet og effektivt.
- Forbedret produksjonsplanlegging - Løsningen er designet for å koble salg mot produksjon.
- Fleksibel prisstyring - Verktøyet gjør det enkelt å holde prisene oppdatert og konkurransedyktige.
- Automatisering gir færre feil - Mange manuelle rutiner er automatisert.
- Full oversikt og kontroll - Alle funksjoner er samlet i samme løsning, får man én sannhet for ordre, lager, produksjon, levering, retur og faktura.
Jupiter WMS lager
Vi er eksperter på lager og logistikk og skreddersyr løsninger tilpasset ditt varehus for sømløs vareflyt.
- Med vår løsning får du ferdig tilpasninger for lagerstyring som forenkler og gjør dine lager-prosesser mere effektive.
- Vår løsning er tilpasset integrasjon med WMS-leverandøren Tasklet Factory ved behov for håndterminaler.
Jupiter Matkalender
Med Jupiter Matkalender får du tilgang til en løsning som forenkler din hverdag som jobber med kjøkken og produksjon.
Funksjoner fra «Jupiter Matkalender» kan brukes som et støtteverktøy på kjøkkenet.
- Oppretting av matretter: Sette opp menyer som er synlige for alle rigger.
- Tilpasning - Menyen kan tilpasses.
- Utskrift - Mulighet for å skrive ut menyer og allergen-informasjon.
- Visning - Menyer og allergener kan vises på TV-skjermer.
- Bestilling - Sende bestilling direkte til bestillings-portal. kan bestemme hvilke varer som skal bestilles og når, gjennom kalenderåret.
- Oppskrifter - Oppsett mot for eksempel Bama oppskrifter
- Informasjonsutveksling - Sentralen kan sende informasjon om menyer og varer til kokker via tekst og dokument-opplasting.
Jupiter Matproduksjon
Med Jupiter matproduksjon får du en løsning som gjør din hverdag som håndterer produksjon i Business Central mere effektiv slik at du kan spare verdifull tid.
Vår løsning dekker:
- Merking
- Produksjonslinje
- Produksjonsplanlegging
- Produksjonslister
- Pakkelister
- Resepter
- Rapporter
Jupiter Oppslag i Brønnøysund
Full integrasjon med Brønnøysundregistrene gjør at du slipper å lete etter oppdatert informasjon om dine kunder og leverandører.
Jupiter POS integrasjon
Synkroniser data i sanntid mellom VisionPoint-POS og Microsoft D365 Business Central SaaS.
Med denne integrasjonen vil du effektivisere driften, redusere manuelle oppgaver og samtidig sikre bedre kontroll over hele verdikjeden!
•Salg
•Innkjøp
•Uttak
•Varemottak
•Lageropptelling
•Kasseoppgjør
•Lagerjusteringer
Enkel timeregistrering
Hold kontroll på timer med enkel timeføring for alle ansatte.
Bankintegrasjon
Med produktet "Automated Payments" vil du kunne koble Business Central direkte til din bank.
- Automatisk import og eksport av betalingsfiler.
- Støtter alle valutaer og inkluderer SEPA-betalinger.
Automatiserer lønnskjøring, skattetrekk, feriepenger, etterbetalinger og rapportering
Med Visma Payroll får du dataene inn i Business Central med kun noen få tastetrykk.
- Automatiserer lønnskjøring, skattetrekk, feriepenger, etterbetalinger og rapportering.
- Reduserer manuelle oppgaver og risiko for feil.
Import og OCR tolkning av kjøpsfaktura
Spar tid på inngående og utgående faktura ved å helautomatisere prosessen.
Aksesspunkt EHF
Automatiser EHF-fakturering mot Business Central.
- Bedre kontroll og mindre papirarbeid med elektroniske fakturaer.
- Sender og mottar fakturaer i Elektronisk Handelsformat (EHF) direkte fra Business Central.
- Eliminerer behovet for manuell fakturahåndtering og PDF-utsendelser.
- Sørger for at fakturaer sendes i henhold til krav fra stat og kommune.
Dokumentstyring
Ha full kontroll på dokumentene dine i skyen.
Reiseregning og utleggshåndtering
Spar tid på reiseregninger og utlegg ved å la de ansatte legge det rett i systemet.
Inkasso og Kredittvurdering
Få løpende kredittvurdering av dine kunder med direkte integrasjon mot Bisnode eller CreditSafe.
Effektiv håndtering av shipping og frakt
Gjør shipping og frakt til en mere effektiv reise med Cargonizer Connector fra Dynapro.
- Oppretter transportordre direkte fra salgsordre.
- Velg transportør, kalkuler fraktkostnader, og send ordre – alt fra Business Central.

Sertifisert Microsoft Partner
Vi er stolte Microsoft partnere og legger stolthet i vår kompetanse. Gjennom riktig forståelse og bruk av Microsoft sine produkter og tjenester hjelper vi kundene våre i deres digitale transformasjonsreise. Våre ansatte har blant annet viktige sertifiseringer som MB-800.