Våre produkter
Med Jupiter Business Partner vil du være trygg på at vi dekker alle dine forretningsbehov knyttet til ERP-systemet Dynamics 365 NAV til Business Central og KI.
Microsoft 365-miljøene har en funksjon eller oppsett for det meste, vil det alltid være behov som burde løses forskjellig eller mangler. Derfor utvikler vi våre egne produkter basert på behov fra våre kunder eller i samarbeid med våre kunder.
Selv om vi har alltid lyst til å lage våre egne produkter er det ikke alltid det er riktig prioritering. Derfor har vi utviklet et bredt partnersamarbeid som sikrer at du har tilgang til de beste "hylle-varene" som gir deg rask effekt.

Sammenleggbart innhold
Jupiter Oppstartspakke
Med Jupiter sin Oppstartspakke får du en ferdig utviklet
pakke i Business Central som dekker dine sentrale forretningsbehov i et
ERP-system.
Jupiter Bakeri-løsning
Med Jupiter sin egne Bakeri-løsning får du en skreddersydd
løsning i Business Central utviklet i samarbeid med våre bakeri-kunder.
Denne løsningen dekker alle de sentrale behovene du som har
innenfor bransjen bakeri og i drift hos flere av våre kunder.
- Effektiv ordrebehandling - Løsningen forenkler registrering av kundeordrer.
- Smidig returhåndtering - Returer og vare-korreksjoner håndteres sømløst.
- Strømlinjeformet
fakturering -All fakturering skjer samlet og effektivt. - Forbedret produksjonsplanlegging - Løsningen er designet for å koble salg mot produksjon.
- Fleksibel prisstyring - Verktøyet gjør det enkelt å holde prisene oppdatert og konkurransedyktige.
- Automatisering gir færre feil - Mange manuelle rutiner er automatisert.
- Full oversikt og kontroll - Alle funksjoner er samlet i samme løsning, får man én sannhet for ordre, lager, produksjon, levering, retur og faktura.
Jupiter WMS lager
Vi er eksperter på lager og logistikk og skreddersyr
løsninger tilpasset ditt varehus for sømløs vareflyt.
- Med vår løsning får du ferdig tilpasninger for lagerstyring som forenkler og gjør dine lager-prosesser mere effektive.
- Vår løsning er tilpasset integrasjon med WMS-leverandøren Tasklet Factory ved behov for håndterminaler.
Jupiter Matkalender
Med Jupiter Matkalender får du tilgang til en løsning som
forenkler din hverdag som jobber med kjøkken og produksjon.
Funksjoner fra «Jupiter Matkalender» kan brukes som et
støtteverktøy på kjøkkenet.
- Oppretting av matretter - Sette opp menyer som er synlige for alle rigger.
- Tilpasning - Menyen kan tilpasses.
- Utskrift - Mulighet for å skrive ut menyer og allergen-informasjon
- Visning - Menyer og allergener kan vises på TV-skjermer.
- Bestilling - Sende bestilling direkte til bestillings-portal. kan bestemme hvilke varer som skal bestilles og når, gjennom kalenderåret.
- Oppskrifter - Oppsett mot for eksempel Bama oppskrifter
- Informasjonsutveksling - Sentralen kan sende informasjon om menyer og varer til kokker via tekst og dokument-opplasting.
Jupiter Matproduksjon
Med Jupiter matproduksjon får du en løsning som gjør din
hverdag som håndterer produksjon i Business Central mere effektiv slik at du
kan spare verdifull tid.
Vår løsning dekker:
- Merking
- Produksjonslinje
- Produksjonsplanlegging
- Produksjonslister
- Pakkelister
- Resepter
- Rapporter
Jupiter Oppslag i Brønnøysund
Full integrasjon med Brønnøysundregistrene gjør at du
slipper å lete etter oppdatert informasjon om dine kunder og leverandører.
Jupiter POS integrasjon
Synkroniser data i sanntid mellom VisionPoint-POS og
Microsoft D365 Business Central SaaS.
Med denne integrasjonen vil du effektivisere driften, redusere manuelle
oppgaver og samtidig sikre bedre kontroll over hele verdikjeden!
- Salg
- Innkjøp
- Uttak
- Varemottak
- Lageropptelling
- Kasseoppgjør
- Lagerjusteringer
Enkel timeregistrering
Hold kontroll på timer med enkel timeføring for alle ansatte.
Bankintegrasjon
Med produktet "Automated Payments" vil du kunne koble Business Central direkte til din bank.
- Automatisk import og eksport av betalingsfiler.
- Støtter alle valutaer og inkluderer SEPA betalinger.
Automatiserer lønnskjøring, skattetrekk, feriepenger,etterbetalinger og rapportering
Med Visma Payroll får du dataene inn i Business Central med
kun noen få tastetrykk.
- Automatiserer lønnskjøring, skattetrekk, feriepenger, etterbetalinger og rapportering.
- Reduserer manuelle oppgaver og risiko for feil.
Import og OCR tolkning av kjøpsfaktura
Spar tid på inngående og utgående faktura ved å hel-automatisere prosessen.
Aksesspunkt EHF
Automatiser EHF-fakturering mot Business Central.
- Bedre kontroll og mindre papirarbeid med elektroniske fakturaer.
- Sender og mottar fakturaer i Elektronisk Handelsformat (EHF) direkte fra Business Central.
- Eliminerer behovet for manuell fakturahåndtering og PDF-utsendelser.
- Sørger for at fakturaer sendes i henhold til krav fra stat og kommune.
Dokumentstyring
Ha full kontroll på dokumentene dine i skyen.
Reiseregning og utleggshåndtering
Spar tid på reiseregninger og utlegg ved å la de ansatte legge det rett i systemet.
Inkasso og Kredittvurdering
Få løpende kredittvurdering av dine kunder med direkte integrasjon mot Bisnode eller CreditSafe.
Effektiv håndtering av shipping og frakt
Gjør shipping og frakt til en mere effektiv reise med
Cargonizer Connector fra Dynapro.
- Oppretter transportordre direkte fra salgsordre.
- Velg transportør, kalkuler fraktkostnader, og send ordre – alt fra Business Central.